ES

ES

ES

ES

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت چیست؟
در دنیای امروز این عبارت یعنی کسب درآمد از اینترنت زیاد به گوشمان می‌خورد. کسب درآمد آنلاین یعنی درآمدی که در اینترنت و بدون حضور در محیطی خاص، به کمک یک کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه که به اینترنت متصل است بدست می‌آید.
چرا کسب درآمد از اینترنت؟
افراد زیادی هستند که به کسب درآمد از اینترنت علاقه دارند اما از مزایای آن اطلاع درستی ندارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به برخی از مزایایی که کسب درآمد و کسب درآمد از وردپرس در اختیار ما می‌گذارند، اشاره کنیم.

همان‌طور که می‌دانید راه‌های کسب درآمد ازفروشگاه های اینترنتی ایران بسیار زیاد و متنوع است که هرکدام مزایا و معایب خودشان را دارند. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، نمایندگی هاستینگ، مشاوره کسب‌وکار، ساخت اپلیکیش موبایل، وبلاگ نویسی، همکاری در فروش و … فقط تعدادی از این راه‌ها هستند. در مقاله کسب در آمد از سایت‌های ایرانی هم می‌توانید راه‌های کسب درآمد از برخی از سایت‌های ایرانی را مشاهده کنید.

ما در این آموزش قصد داریم که بهترین و پرسودترین راه را به شما آموزش دهیم و این راه چیزی نیست جز پشتیبانی و طراحی سایت برای خود و یا برای دیگران.

کسب درآمد از اینترنت

low-price-1امکان شروع با سرمایه اندک (یا بدون سرمایه گذاری): یکی از مزایای مهم کسب و کارهای آنلاین، امکان راه اندازی آن با هزینه‌ای بسیار کمتر از کسب و کارهای سنتی است. در این روش شما می‌توانید حتی با سرمایه کمتر از ۱۰۰ هزار تومان، کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید.

 

مدیریت در هر موقعیت و مکانی: بر خلاف کسب و کارهای سنتی که نیاز به حضور فیزیکی دارند، شما می‌توانید تجارت آنلاین خود را از هر نقطه‌ای در دنیا مدیریت کنید.

 

مشتریان فرا منطقه‌ای: یکی دیگر از مزایای کسب درآمد از اینترنت، امکان ارائه خدمات به همه افراد، فارغ از موقعیت مکانی‌شان است. شما محدود به منطقه خاصی نیستید و می‌توانید محصول و خدمات خود را به کل شهر، کشور و یا حتی دنیا ارائه دهید.

 

 

ارائه خدمات ۲۴ ساعته: آیا تا به حال فروشگاهی را دیده‌اید که بصورت شبانه روزی کار کند؟ شما یک فروشگاه شبانه روزی باشید! با داشتن یک کسب و کار آنلاین می‌توانید بدون وقفه در دسترس باشید و فعالیت کنید. یعنی حتی در ساعاتی از نیمه شب که روحتان هم خبر ندارد، می‌توانید فروش داشته باشید.

سرعت بالا: از طریق کسب و کار آنلاین، می‌توانید در لحظه و بصورت آنی به مشتریان خود پاسخ دهید که این منجر به اعتماد و انگیزه بیشتر مشتری می‌شود.

 

حذف کاغذ بازی: تمام کارهای خود را بصورت دیجیتال انجام دهید. نه حجمی از قفسه و کمد خود را پر می‌کنید و نه زمانی صرف فاکتورهای کاغذی می‌کنید.

 

 

ارتباط پیوسته با مشتری: شما می‌توانید عملکرد مشتریان کسب و کار آنلاین خود را بصورت مستمر پیگیری کنید. این کار باعث افزایش رضایت‌مندی مشتری شده و در نهایت موجب کسب درآمد از اینترنت می‌شود.

 

مدیریت راحت و جامع: شما به عنوان مدیر کسب و کار آنلاین، می‌توانید به سادگی بر روی کل پروسه ارائه کالا یا خدمات نظارت مستقیم داشته باشید و به راحتی گزارش‌های دقیق از عملکرد آن را دریافت کنید.

 

افزایش روز به روز گرایش مردم به خرید اینترنتی: خوشبختانه در سال‌های اخیر، استقبال مردم از فروشگاه‌های اینترنتی رو به افزایش بوده و مزیت‌های خرید اینترتی برای بسیاری از افراد جامعه نهادینه شده که این بستری مناسب برای موفقیت کسب و کارهای آنلاین را فراهم می‌کند.

 

تبلیغات و جذب مشتری با هزینه کمتر: در مقایسه با فعالیت‌های تجاری سنتی، در کسب و کارهای آنلاین، مارکتینگ و جذب مشتری به مراتب با هزینه کمتری انجام می‌شود. همین عامل خود شوق گرایش به سمت کسب درآمد از اینترنت را فراهم می‌کند.

 

ارائه ی خدمات در حجم انبوه: با استفاده از بستر وب، می‌توانید خدمات خود را بصورت همزمان به هزاران نفر ارائه دهید.

 

 

چند برابر کردن درآمد: اگر شما یک فروشگاه سنتی داشته باشید، بزرگتر کردن آن بسیار پرهزینه و زمانبر است. اما در کسب و کارهای اینترنتی با چند کلیک می‌توانید بخش جدیدی را به فروشگاه خودتان اضافه کنید.

 

و…